מחפש את תוכנת ה-CRM האידיאלית לייעל את הפעילות העסקית שלך? אל תחפש עוד! במדריך זה, נציג בפניכם את תוכנת ה-CRM המומלצת שיכולה לחולל מהפכה באסטרטגיות ניהול קשרי הלקוחות שלכם. עם ההתקדמות המהירה בטכנולוגיה, עסקים זקוקים למערכת יעילה כדי לנהל את האינטראקציות עם הלקוחות שלהם ולשפר את הפרודוקטיביות.
תוכנת ה-CRM המומלצת בולטת בין מתחרותיה, ומציעה חבילה מקיפה של תכונות המותאמות לדרישות הייחודיות שלך. בין אם אתה סטארט-אפ קטן או תאגיד רב-לאומי, תוכנה זו מספקת ממשק אינטואיטיבי, ניתוח חזק ואינטגרציה חלקה, מה שהופך אותה לפתרון המושלם לאופטימיזציה של קשרי הלקוחות שלך. גלה את תוכנות ה-CRM המומלצות היום והניע את העסק שלך לגבהים חדשים!
1. Salesforce
כוח מכירות היא מובילה עולמית ב-CRM, עם פונקציונליות מתקדמת הניתנת להתאמה אישית, עיצוב ידידותי למשתמש וכלי דיווח יוצאי דופן. הם מצהירים בגאווה באתר האינטרנט שלהם כי “98% מהלקוחות עומדים ביעדי החזר ה-ROI שלהם או עולים עליהם”, וזה די מרשים.
ליבת ה-CRM העיקרית היא כוח מכירות ענן מכירות, שניתן לשלב עם ענן שיווק עבור אוטומציה של דוא”ל או עם איינשטיין אנליטיקס עבור בינה עסקית המופעלת על ידי AI, בין היתר. בעוד ששכבות הענן הנמוכות יותר של מכירות ניתנות להשוואה לאלו של זוהו CRM או Apptivo, אך התוכנית הארגונית, או התכונות הגבוהות אף יותר של תוכנית ללא הגבלה, מצדיקות את המחירים הגבוהים יותר.
תכונות התוכנית העליונה הללו כוללות אישור זרימת עבודה ואוטומציה, שיכולים להפוך תהליכים עסקיים סטנדרטיים לאוטומטיים, וצוותי מכירות שיכולים לייעד את חברי הצוות לעבודה על העסקה הפרטנית. יתרה מזאת, בנוסף לניהול צינורות, יומני שיחות ודוא”ל, וניהול אנשי קשר הניתן להתאמה אישית, תוכניות ארגוניות ומעלה כוללות דיווח וחיזוי מתקדמים, פיתוח אפליקציות, ארגז חול מלא, אוטומציות תהליכים מתוחכמים ושילובי מערכות חיצוניים באמצעות ממשקי API של שירותי אינטרנט.
העלות של כוח מכירותיכולה להתייקר בשכבות העליונות, בהתחשב בכך שהיא מחויבת לכל משתמש בודד. אמנם אין גם שכבה חינמית, אבל אנחנו מעריכים את 30 יום הניסיון בחינם הזמינה ללא כרטיס אשראי, ואינה דורשת הורדת תוכנה כלשהי. יתרון נוסף הוא שהתמחור הוא מראש, שקוף, עם רשימה ארוכה של תכונות שמיועדות על ידי התוכנית כדי להקל על ההשוואה.
בשימוש, כוח מכירות ענן מכירות הוא אינטואיטיבי ומתמקד בהעברת הלידים שלך מעבר לקו, אבל אתה יכול להתאים אישית חלק משמעותי מהממשק שלך כך שיתאים לצרכי הצוות שלך, ממרכזי מחוונים ועד דוחות וטפסי יצירת קשר. התמיכה דורשת התחברות כדי להתחבר ישירות. מצאנו את מספר המכירות במספר מקומות, אבל לא מספר תמיכה או אימייל, מה שנותן לנו השהייה בכל קושי פוטנציאלי לתקשורת ישירה במקרה הצורך. יתר על כן, ישנו אזור עזרה באתר עם תוכן לעזרה עצמית באמצעות מסד נתונים שניתן לחיפוש.
בארגונים גדולים, תכונות פיתוח האפליקציה וארגז החול יכולים לעזור להפוך צוותים לפרודוקטיביים עוד יותר על ידי התאמה אישית של הרשאות וזרימות עבודה בטריטוריות, בתחומים של לקוחות ושלבי משפך מכירות.
2. Workbook
חוברות עבודה היא מערכת CRM מומלצת לעסקים בינוניים, המציעה פתרונות לצוותי שירות לקוחות, מכירות, שיווק ותפעול. המבדיל העיקרי שלה הוא תוכנית ההצלחה המשותפת שלה, המעניקה ללקוחות גישה לשעות ייעוץ חינם, יחד עם סדנאות שנתיות כדי להבטיח שחוברות העבודה ימשיכו להתיישר עם היעדים העסקיים של הלקוח.
חוברות העבודה חסרות שוק אפליקציות של צד שלישי או קהילת מפתחים מגוונת, בניגוד למתחרים כגון כוח מכירותו- HubSpot. לכן, ייתכן שזו לא הבחירה הטובה ביותר עבור משתמשים שדורשים מספר רב של התאמות אישיות של צד שלישי. בנוסף, הגרסה החינמית שלו מוגבלת לשני משתמשים בלבד ויש לה פחות תכונות, מה שעלול להפוך אותה לפחות מושכת לעסקים קטנים מאוד. זה דורש גם אימייל עסקי, יחד עם מספר טלפון כדי להירשם, אבל זה לא דורש כרטיס אשראי.
שכבות בתשלום עבור הצעה זו מוגבלות לבחירה בין שניים: התחתון הנקרא CRM, והגבוה יותר, עֵסֶק. כל אחד עולה תשלום חודשי לכל משתמש, ואנו מציינים את היעדר הנחת נפח למספר משתמשים, וגם את חוסר הגמישות בתמחור שהאפשרות היחידה היא לשלם מדי שנה, בעוד שירותים אחרים מציעים מחיר חודשי עם מחיר שנתי. הנחה. אנחנו אוהבים את 30 יום הניסיון בחינם, אבל זכור שיש אינספור תכונות נוספות זמינות, כל אחת בעלות חודשית שעם מספר בחירה, העלות יכולה להסתכם במהירות.
תכונות העלות הנוספות הללו כוללות רב לשוני [1], ריבוי מטבעות, ניתוח אינטרנט ומודיעין, ומסלול ביקורת בין רבים אחרים. בסך הכל, אנו חושבים ש-חוברות עבודה היא פלטפורמת CRM פנטסטית כאשר משתמשים בה למטרה המיועדת לה – מתן פתרונות תוכנת CRM לארגונים בינוניים.
3. HubSpot
בעוד שספקי CRM רבים מציעים תוכניות בחינם, אף אחת מהן אינה פונקציונלית כמו זו של HubSpot CRM. היסודות מכוסים היטב, כולל ניהול אנשי קשר, יומני שיחות ודוא”ל, צינור עסקאות ושילובים עם אפליקציות כולל Slack ו-Gmail. זה אפילו כולל תזמון אימייל ושילוב של מסנג’ר של פייסבוק – תכונות שלא ציפינו להן ברמה זו.
בתוכניות בתשלום, ה-CRM הליבה מועשר בתכונות ממרכזי השיווק, המכירות והשירות של HubSpot, אשר לאחר מכן משתלבים יפה בין ההצעות השונות הללו. עם הפונקציונליות השיווקית, אתה יכול ליצור טפסים קופצים, צ’אטבוטים ומיקוד מחדש של מודעות באתר האינטרנט שלך, כמו גם לבצע אוטומציה ולעקוב אחר מסעות פרסום בדוא”ל. תכונות מכירות פרימיום כוללות אוטומציה של הקצאת עסקאות, דוחות הניתנים להתאמה אישית וציון לידים חכם כדי לעזור למקד את מאמצי הצוות שלך.
המכשול הגדול ביותר הוא שאנשי הקשר שאתה יכול לשווק אליהם – לדוגמה, באמצעות הודעות דוא”ל או מודעות בכמות גדולה – מוגבלים ל-2,000 בכל התוכניות מלבד מִפְעָל, שיש לה מגבלה של 10,000. עם זאת, אתה יכול לאחסן ולעקוב אחר עד מיליון לקוחות פוטנציאליים.
אמנם מעורר קנאה, אך פונקציונליות המכירות והשיווק המשולבת של HubSpot מגיעה עם מחיר גבוה. למרות שהוא תומך ב-5 משתמשים במחיר הזה, יש לו ספריית מוצרים וחיזוי, ותומך בחתימות אלקטרוניות, נקודת המחיר הזו עשויה להוות מחסום עבור עסקים קטנים יותר. אנו חושבים שזו הזדמנות שהוחמצה שאין שכבות נוספות של תוכניות לבחירה, עם מחיר כניסה נמוך יותר.
קרא גם על קורס שוק ההון כאן.
4. Freshsales
Freshsales עובד בצורה הטובה ביותר עבור עסקים קטנים עד בינוניים שמתעדפים את קלות השימוש על פני התאמה אישית מתקדמת. ממשק שולחן העבודה והנייד שלו אינטואיטיבי ביותר, כולל גישה מהירה לרשומות אנשי קשר ותקשורת, ולוחות בסגנון גרירה ושחרור של Kanban לניהול צנרת המכירות. כלי העוזר החכם שלו, Freddy AI, יכול גם לעזור להציע אילו עסקאות לסגור וכיצד אם תיתן לו מספיק נתונים היסטוריים לעבוד איתם.
ההתמקדות העיקרית שלו היא בפרודוקטיביות של צוות המכירות וסגירת עסקאות. אתה יכול לשלב את לקוח הדוא”ל שלך – כולל Microsoft Outlook ו-Gmail – בתוכנה, מה שמאפשר לך ליצור תבניות דוא”ל, לשלוח דוא”ל בכמות גדולה ללקוחות פוטנציאליים ולהתחבר להודעות נכנסות ויוצאות. זה נועד גם להשתלב עם כלים אחרים כולל PayPal, DocuSign, Slack ו-Intuit Quickbooks לזרימת עבודה יעילה.
יתר על כן, יש כלי שיחות מובנה עם תכונת הקלטה שמעדכנת אוטומטית את רשומות התקשורת של הלקוחות. אנחנו גם אוהבים את זה כשזה מגיע לתמיכה, שיש מספר חינמי, יחד עם אימייל ישיר ליצירת קשר ישיר אם יתעורר צורך בעזרה כלשהי.
Freshsales CRM מוגבל מבחינת כלים ליצירת לידים, כגון סורקי כרטיסי ביקור. עם זאת, הוא כולל טפסי אינטרנט הניתנים להתאמה אישית, לכידת נתוני לידים מהאתר שלך והקצאה אוטומטית של לידים למכירות. תכונות אחרות כוללות כמה אלפי מפגשי בוט בחודש בהתאם לתוכנית, צינור מכירות ויזואלי וניהול סגנון חיים של יצירת קשר.
ישנן ארבע תוכניות: שכבה בחינם ושלוש שכבות בתשלום. לשכבה החינמית, למרות שיש לה גבולות, עדיין יש תמיכה 24/5, יחד עם אפליקציה לנייד. שכבות בתשלום מוסיפות בהדרגה תכונות נוספות עד לתוכנית הארגונית המובילה עם מנהל חשבונות ייעודי, יומני ביקורת ותובנות חיזוי מבוססות בינה מלאכותית.
5. Apptivo
Apptivo היא פלטפורמה מקיפה לניהול ושיתוף פעולה עסקי, עם כלי CRM כלול. Apptivo CRM מפורסם בפשטותו וביכולת המדרגיות שלו. יש לו ממשק מינימלי ולא עמוס שמקל על הניווט. זה גם מאוד להתאמה אישית; אתה יכול ליצור את התצוגות, השדות והפריסות הייחודיות שלך כדי לפשט את זרימת העבודה העסקית שלך. רוב ההתאמה האישית מתרחשת עם זרימת עבודה של גרירה ושחרור, מה שמקל על היישום.
ל CRM הזה יש אפליקציה לנייד שמאפשרת לך לנהל את לידי המכירות שלך תוך כדי תנועה. אתה יכול לעשות זאת מכל מקום עם הטלפון החכם שלך, במיוחד כאשר לא נוח להשתמש בתחנת העבודה שלך, למשל, במהלך נסיעה.
ל Apptivo יש אינטגרציות עם כלים רבים אחרים כדי לעזור ללקוחות לשפר את זרימת העבודה שלהם. לדוגמה, השילוב שלו עם G Suite של גוגל ו-Office 365 של מיקרוסופט מקל על שליחת הזמנות ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים מחוץ לארגון. עם זאת, ראינו תלונות של לקוחות על האינטגרציות של Apptivo שקשה ליישם ולעבוד איתם.
עם CRM זה, אתה יכול ליצור ולנהל לידים עבור העסק שלך בקלות. אתה יכול גם להשתמש בכלי מעקב הפעילות כדי לנהל את המשימות השגרתיות שלך ולהבטיח שאתה או עמיתיך לא מפגרים במשימות חשובות. אתה יכול לקבל סקירה מפורטת של ההערות, המיילים, השיחות, הפגישות המתוזמנות, המעקבים וכו’. הכלי לניהול אנשי קשר מאפשר לך לעקוב אחר כל אנשי הקשר שלך בלוח מחוונים מרכזי אחד ולפנות אליהם בעת הצורך, ואתה יכול גם לעשות את אותו הדבר עבור הלקוחות שלך.
יתרון מרכזי בשימוש ב Apptivo הוא שזה יותר מסתם כלי CRM. יש לו מוצרים שימושיים רבים אחרים לעסקים, כגון כלי שיווק בדוא”ל, כלי חשבונית וחיוב, כלי לניהול רכש וכו’. עם זאת, כלים אלה אינם חינמיים; תצטרך לשלם עבורם בנוסף לחשבון ה CRM שלך.
אולי תרצה לקרוא כאן על ארנק דיגיטלי מומלץ.